
Introducció a la programació de videojocs amb Scratch i micro:bit
Dissabte a les 11 h
13 de juny de 2026
Espai: Raconet
Aprendrem a programar un petit videojoc mitjançant la plataforma de programació Scratch, combinant-la amb la micro:bit.
Crearem un joc senzill mentre explorem com fer-lo interactiu i donar-li vida amb blocs de programació.
*Si és possible, recomanem que cada infant porti un ordinador portàtil per facilitar que es pugui dur a terme l'activitat correctament.
*El registre és nominal. Cal fer una inscripció individual per cada infant que vulgui participar. Recordeu que les inscripcions han d'anar a nom d'un adult.
Preu: Gratuït
13/06/2026
Tallers i activitats
Tots els tallers, activitats i espectacles són gratuïts, amb places limitades fins a completar l’aforament.
La inscripció a totes les activitats es farà a través del web del festival (stripart.cat) o a la recepció del Centre Cívic Guinardó a partir del 2 de juny.
Algunes activitats tenen una data límit d’inscripció.
Formació per a artistes emergents
Durant el mes de juliol, Stripart oferirà tallers, xerrades i espais d’orientació adreçats a artistes emergents, amb continguts vinculats a la creació, la professionalització i el sector cultural.
Aquesta programació formativa forma part d’una línia de treball que tindrà continuïtat durant tot el curs, amb noves sessions, trobades i espais d’acompanyament per a les persones participants de la plataforma.
Inscripcions gratuïtes a partir del 2 de juny.
Xarxa de Centres Cívics
Gestió tècnica:
PROGESS | Av. Diagonal, 392 (1r- 1a) - 08037 Barcelona
progess@progess.com
Centre Cívic
CENTRE CÍVIC GUINARDÓ
Ronda Guinardó, 113
08041 Barcelona
93 450 39 87
informacio@ccguinardo.cat
